Mobile
Log In Sign Up
Home > french-english > "ministère de la jeunesse" in English

English translation for "ministère de la jeunesse"

youth ministries
Example Sentences:
1.Youth ministry was started in the 1970s.
Le ministère de la jeunesse a commencé dans les années 1970.
2.The Ministry of Youth and Sports in Algeria manages sport-related activities.
Le Ministère de la Jeunesse et des Sports en Algérie gère toutes les activités liées au sport.
3.The village contains a Camping Centre managed by the Ministry of Youth and Sports.
Le village abrite un centre de camping géré par le ministère de la Jeunesse et des Sports.
4.In 2001, he obtained recognition from the ministry of youth and sports (Ministère de la Jeunesse et des Sports) of Kinomichi® as an official sporting discipline.
En 2001, il obtient du Ministère de la Jeunesse et des Sports la reconnaissance du Kinomichi en tant que discipline sportive.
5.He served as Director of Youth at the Ministry of Youth and Sport as well as Secretary of the National Operations Council (MAGERAN).
Il a servi comme directeur de la jeunesse au ministère de la Jeunesse et des Sports, ainsi que secrétaire du Conseil national des opérations (en) (MAGERAN).
6.It is recognized by the World Organization of the Scout Movement (WOSM) and the Ministry of Youth of the French Community of Belgium.
Elle a comme modèle Baden Powell, est reconnue par l'organisation mondiale du mouvement scout (OMMS), ainsi que par le ministère de la Jeunesse de la Communauté française de Belgique.
7.Soares applied unsuccessfully for a civil servant position at the Ministry of Youth and Sports early in her career, she was unsuccessful and has never again worked in the public sector.
Elle postule sans succès à un poste de fonctionnaire au ministère de la Jeunesse et des Sports au début de sa carrière (elle n'a, de ce fait, jamais travaillé dans le secteur public).
8.It is today, a federation affiliated to the Eclaireurs Neutres de France (ENF), a movement of Scouting founded in 1947, approved by the ministry for Youth and Sports.
Finalement, les scouts de Riaumont rejoignent, en 2002, les Éclaireurs neutres de France (ENF), mouvement de scoutisme fondé en 1947, agréé par le ministère de la Jeunesse et des Sports, dont ils sont une association affiliée.
9.In 1974, he did research at the Institut des Sciences Humaines du Mali, then, from 1975 to 1978, acted as head of historic patrimony and ethnography at the Ministry of Youth, Sports, Arts, and Culture.
En 1974, il est chargé de recherche à l’Institut des sciences humaines du Mali, puis, de 1975 à 1978, chef du patrimoine historique et ethnographique au ministère de la Jeunesse, des Sports, des Arts et de la Culture.
10.Ministry of Youth and Sport may refer to: Ministry of Youth and Sport (Ethiopia) Ministry of Youth and Sport (Romania)
Ministère de la Jeunesse et des Sports (France) Ministère de la Jeunesse et des Sports (Roumanie) Ministère de la Jeunesse et du Sport (Serbie) Ministère de la Jeunesse et des Sports (Tunisie) Ministère de la Jeunesse et des Sports (Algérie) Ministère de la Jeunesse et des Sports (Liban)
Similar Words:
"ministère de la fiscalité (danemark)" English translation, "ministère de la gestion des catastrophes et des réfugiés" English translation, "ministère de la grande asie orientale" English translation, "ministère de la guerre (japon)" English translation, "ministère de la guerre de l'empire russe" English translation, "ministère de la jeunesse du nouveau-brunswick" English translation, "ministère de la jeunesse et des sports" English translation, "ministère de la jeunesse et des sports (azerbaïdjan)" English translation, "ministère de la jeunesse et des sports (ghana)" English translation